Over de werking van de praktijk
Wat dien je mee te brengen voor de eerste behandeling?
- Je identiteitskaart
- Een kleefbriefje van de mutualiteit
- Je voorschrift van de dokter
- Eventuele verslagen of resultaten van onderzoeken
- Gemakkelijke kledij
Hoe maak ik een afspraak?
Je kan online een afspraak maken via de homepagina van deze website (knop afspraak maken).
Hierbij kan je zelf jouw afspraak inplannen op het uur dat voor je past. Indien er geen gepast moment is naar jouw beschikbaarheid, gelieve mij dan telefonisch of via e-mail te contacteren (zie contactgegevens).
Bij het maken van een online-afspraak dien je alle gevraagde gegevens in te vullen, zodat ik je optimaal van dienst kan zijn. Indien je een afspraak hebt gemaakt, is deze nog niet automatisch bevestigd. Je ontvangt van mij nog een bevestigingsmail met de nodige details en eventueel een bijkomende vragenlijst (die je invult voor aanvang van de behandeling).
Kan ik mijn afspraak annuleren?
Indien een gemaakte afspraak wegens omstandigheden niet kan doorgaan, dien je deze 24 uur op voorhand telefonisch te annuleren. Enkel wanneer ik niet telefonisch bereikbaar ben, mag je een bericht achter laten op het antwoordapparaat. Zo niet, zie ik mij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Wat doe ik wanneer de telefoon niet wordt opgenomen?
Indien er niet onmiddellijk kan opgenomen worden, kan je altijd een bericht achterlaten op het antwoordapparaat. Vergeet niet jouw naam en telefoonnummer duidelijk te vermelden, zodat ik je zo snel mogelijk kan contacteren .
Om iedere patiënt de beste zorg te kunnen verlenen, ben ik enkel telefonisch te bereiken op dinsdag of donderdag tussen 12:30-13:00. Voor eventuele vragen of aanvullende informatie kan je ook altijd contact met mij opnemen via het algemene e-mailadres (info@praktijk-neureka.be).
Zijn huisbezoeken mogelijk?
Ik zie graag mijn patiënten in de praktijk om een optimale behandeling te garanderen.
Wat is mijn conventiestatus?
Ik werk gedeconventioneerd.
Over de financiële werking van de praktijk
Hoeveel kost een behandeling?
- Eerste afspraak (45 min): €65
- Vervolgafspraak (45 min): €58 per behandeling
Wanneer en hoe moet ik betalen?
Je betaalt na elke behandeling via de bankterminal in de praktijk met jouw bankkaart of gsm.
Hoeveel tussenkomst ontvang ik van de mutualiteit?
Een deel van het bedrag dat je betaalt, zal terugbetaald worden door jouw ziekenfonds. De tussenkomst van de mutualiteit is individueel. Dit kan je navragen bij jouw ziekenfonds of op de website van het RIZIV. Indien je hier verdere vragen over hebt, gelieve mij dan telefonisch te contacteren of via e-mail.