Praktijk NEUREKA
  • Aandoeningen
    • Kaakklachten
    • Tinnitus
    • Hoofdpijn
    • Aangezichtspijn
    • Nek-en armklachten
    • Duizeligheid
  • Behandelingen
    • Orofaciale therapie
    • Manuele (neurologische) therapie
    • Dry needling
  • Afspraken
  • Veelgestelde vragen
  • Blog

Veelgestelde vragen


Over de werking van de praktijk


Wat dien je mee te brengen voor de eerste behandeling?
  • Je identiteitskaart
  • Een kleefbriefje van de mutualiteit
  • Je voorschrift van de dokter
  • Eventuele verslagen of resultaten van onderzoeken
  • Gemakkelijke kledij
Hoe maak ik een afspraak?

Je kan online een afspraak maken via de homepagina van deze website (knop afspraak maken).

Hierbij kan je zelf jouw afspraak inplannen op het uur dat voor je past. Indien er geen gepast moment is naar jouw beschikbaarheid, gelieve mij dan telefonisch of via e-mail te contacteren (zie contactgegevens).

Bij het maken van een online-afspraak dien je alle gevraagde gegevens in te vullen, zodat ik je optimaal van dienst kan zijn. Indien je een afspraak hebt gemaakt, is deze nog niet automatisch bevestigd. Je ontvangt van mij nog een bevestigingsmail met de nodige details en eventueel een bijkomende vragenlijst (die je invult voor aanvang van de behandeling).

Kan ik mijn afspraak annuleren?

Indien een gemaakte afspraak wegens omstandigheden niet kan doorgaan, dien je deze 24 uur op voorhand telefonisch te annuleren. Enkel wanneer ik niet telefonisch bereikbaar ben, mag je een bericht achter laten op het antwoordapparaat. Zo niet, zie ik mij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Wat doe ik wanneer de telefoon niet wordt opgenomen?

Indien er niet onmiddellijk kan opgenomen worden, kan je altijd een bericht achterlaten op het antwoordapparaat. Vergeet niet jouw naam en telefoonnummer duidelijk te vermelden, zodat ik je zo snel mogelijk kan contacteren .

Om iedere patiënt de beste zorg te kunnen verlenen, ben ik enkel telefonisch te bereiken op dinsdag of donderdag tussen 12:30-13:00. Voor eventuele vragen of aanvullende informatie kan je ook altijd contact met mij opnemen via het algemene e-mailadres (info@praktijk-neureka.be).

Zijn huisbezoeken mogelijk?

Ik zie graag mijn patiënten in de praktijk om een optimale behandeling te garanderen.

Wat is mijn conventiestatus?

Ik werk gedeconventioneerd.

Over de financiële werking van de praktijk


Hoeveel kost een behandeling?
  • Eerste afspraak (45 min): €65
  • Vervolgafspraak (45 min): €58 per behandeling
Wanneer en hoe moet ik betalen?

Je betaalt na elke behandeling via de bankterminal in de praktijk met jouw bankkaart of gsm.

Hoeveel tussenkomst ontvang ik van de mutualiteit?

Een deel van het bedrag dat je betaalt, zal terugbetaald worden door jouw ziekenfonds. De tussenkomst van de mutualiteit is individueel. Dit kan je navragen bij jouw ziekenfonds of op de website van het RIZIV. Indien je hier verdere vragen over hebt, gelieve mij dan telefonisch te contacteren of via e-mail.

Copyright 2025 – Praktijk Neureka

  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookie Policy
Praktijk NEUREKA
Toestemming beheren

Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, zijn de daaraan gerelateerde functies mogelijk niet beschikbaar. Gebruik de knop “Accepteren” om toestemming te geven. Gebruik de knop “Afwijzen” om door te gaan zonder te accepteren.

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}